Τεχνικη υποστηριξη

Τεχνική υποστήριξη

Η εταιρεία εφαρμόζει το πλάνο τεχνικής υποστήριξης 3 Level Support. Λειτουργεί σε τρία επίπεδα και αποδεικνύει συνεχώς την καταλληλόλητά του για την επίλυση όλων των ζητημάτων που αντιμετωπίζει ο πελάτης στο συντομότερο δυνατό χρόνο.

ΕΠΙΠΕΔΟ 1

Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη

42% of cases

ΕΠΙΠΕΔΟ 2

On- Site Τεχνική Υποστήριξη Τεχνικών της Εταιρείας μας

55% of cases

ΕΠΙΠΕΔΟ 3

On- Site Τεχνική Υποστήριξη Τεχνικών Κατασκευαστή

3% of cases

1ο Επίπεδο Τεχνικής Υποστήριξης

Σε περίπτωση βλάβης, το τεχνικό προσωπικό της εταιρείας παρέχει άμεση και απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη σε κάθε ένα από τα έργα που υλοποιεί, καθώς και στα μηχανήματα τα οποία προμηθεύει.

Δείτε περισσότερα

Ακόμα, διαθέτει τηλεφωνικές γραμμές τεχνικής υποστήριξης οι οποίες είναι διαθέσιμες σε όλους τους πελάτες της. Όταν κάποιος πελάτης εντοπίσει κάποιο πρόβλημα στην λειτουργία μηχανήματος έργου, λαμβάνει το πρώτο επίπεδο τεχνικής υποστήριξης απομακρυσμένα.

Τα περισσότερα ζητήματα, σε συντριπτικό ποσοστό, επιλύονται με την απομακρυσμένη υποστήριξη, καθιστώντας άμεσα την λειτουργικότητα όλων των οχημάτων και μηχανημάτων έργων. Εάν κατά την επικοινωνία του πρώτου επιπέδου δεν επιλυθεί το πρόβλημα, τότε τεχνικός της εταιρείας, συλλέγει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες ώστε να προετοιμαστεί για το δεύτερο επίπεδο τεχνικής υποστήριξης.

2ο Επίπεδο Τεχνικής Υποστήριξης

Το έμπειρο προσωπικό, ο τεχνικός εξοπλισμός και τα μεταφορικά μέσα που διατίθενται, ανταποκρίνονται σε βλάβες που μπορεί να εμφανιστούν, ακόμη και ταυτόχρονα, σε εγκαταστάσεις σε όλη την Ελλάδα.

Δείτε περισσότερα

Στο δεύτερο επίπεδο τεχνικής υποστήριξης το συνεργείο μεταβαίνει επί τόπου, στην περιοχή που βρίσκεται το μηχάνημα με πλήρη τεχνικό εξοπλισμό, ανάλογα με το είδος της βλάβης, την επόμενη ημέρα (εργάσιμη, αργία ή και Σαββατοκύριακο) από την οποία δηλώθηκε η βλάβη.

Οι άρτια εκπαιδευμένοι τεχνικοί της εταιρείας επιλύουν τα προβλήματα που προκύπτουν χωρίς την ανάγκη μετάβασης στο τρίτο επίπεδο τεχνικής υποστήριξης σε ποσοστό 99%.

3ο Επίπεδο Τεχνικής Υποστήριξης

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις απαιτείται η μετάβαση στο τρίτο επίπεδο τεχνικής υποστήριξης όπου απαιτείται η συνδρομή του κατασκευαστή του μηχανήματος στην τεχνική υποστήριξη.

Δείτε περισσότερα

Οι τεχνικοί της Υιοί Ν. Νουλίκα Ο.Ε έρχονται άμεσα σε επαφή με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης του εκάστοτε κατασκευαστή, ώστε να προγραμματιστεί μία επί τόπου επίσκεψη από τους τεχνικούς του.

Ακόμη και αν απαιτηθεί η μετάβαση στο τρίτο επίπεδο τεχνικής υποστήριξης, λόγω της άψογης συνεργασίας που διατηρείται με όλους τους κατασκευαστές, η επίλυση των προβλημάτων πραγματοποιείται άμεσα.

< 48

95% των αιτημάτων των πελατών επιλύονται εντός 48 ωρών.

7

Ιδιόκτητα οχήματα για τεχνική υποστήριξη

Ειδικότητες Τεχνικών

Η εταιρεία μας διαθέτει έμπειρους τεχνικούς κάθε ειδικότητας, που μπορούν να σας εξυπηρετήσουν, με σκοπό την άμεση επίλυση όλων των ζητημάτων. 

Συγκολλητές

Ηλεκτρολόγοι

Υδραυλικοί

Μηχανικοί

Ηλεκτρονικοί